lørdag 5. januar 2008

Hei alle sammen.

Hei naa er jeg i Melbourne.
Her er det veldig fint.
I gaar var det 41 grader veldig varmt.
vi var paa stranden men mamma og pappa synest det var saa varmt saa derfor gikk vi heller paa stranden paa kvelden.Noen plasser i sjoen var det helt svart, jeg dro Silje paa et bade brett ut der det ikke var svart, saa maatte jeg dra henne inn igjen ogsaa, det var litt kjedelig.
Jeg synes det er litt kjedelig aa kjoere bil, men jeg maa jo gjoere det for aa komme frem dit vi skal. Vi har vaert paa en morsom film paa kino som heter paa norsk "Eventyr i New York" og saa skal vi gaa paa kino naar vi er her i Melbourne og se paa Alvin og ekornene, den haaper jeg er saa morsom som den ser ut. Vi skal faktiskt paa tivoli ogsaa en dag og det skal jo bli goey. Men naa maa jeg gaa, jeg savner dere hjemme, men skriv til meg da for det er saa kjekt.
Klem Julie / hade bra alle sammen.

1 kommentar:

Anonym sa...

hei Julie.
Nå er klokka seks om morningen,og jeg og sofie har stått opp.Syns det er litt for tidlig men..
jeg ser dere har det kjempe fint på tur! Her i Vegsund har vi det vinter-kaldt med vi har ikke snø.Men barna går på skøyter borte på lille-isen her.
Nyt de siste ukene på ferie Julie.

hilsen Barbro