onsdag 7. november 2007

i kveld reiser vi











Hei nå er jeg i Singapore. Her er 30 grader det er veldig deilig. Det har regnet men det er uanset varmt. Jeg har fått 2 kommentarer men jeg vl ha litt mer. Nå vil jeg at hvis du går inn på bloggen min så kan du skrive så mye du vil.
I går kjørte vi med taubane til en øy. Jeg var litt redd. På øya var vi delt inn i grupper men alle familiene var sammen. Vi ble guidet av en jente. Hun guidet oss til et undervannsakvarium.Der kunne vi ta på noen fisker. Jeg tok ikke på noen fisker for jeg klarte det ikke. Så gikk vi bare og så litt på andre fisker. etter alle hadde komt. Da kjørte vi med buss og guiden sa litt om hva vi skulle gjøre nå. Hun sa at vi kunne se på film eller se på sommerfugler. vi velgte og se på film det var den gøyeste filmen jeg har sett. Vi satt i en bil det var 6 seter så vi satte oss med hver sin, jeg hadde mamma og Silje hadde pappa. Det var sånn at når filmen begynte begynte bilene og vaie det var en 3D film og vi fikk på oss rare briller. Det var kjempe gøy. Men før filmen var det en mann som sto der med en kurv han åpnet kurven og mamma spratt en meter hun ble redd, for opp i kurven var det en stor gul slange.Vi gikk på et delfinshow, men før showet begynte kom en slange men en amrikaner som tok slangen og puttet den oppi en boks. Så begynte showet det var 2 delfiner. Den ene delfinen tok 3 salto mdag nå en det var masse mer som dem viste men nå er jeg ferdig for i dag. Nå skal vi på taket og bade, hade.




3 kommentarer:

kristin sa...

hei julie.
nå skriver jeg mye feil altså, men små og store bokstaver. men det går vell bra. her i ålesund snør det og vi er inne med masse stearinlys også har vi ommøblert stua så det ble så fint. Dere da? det høres ut som dere har det aldeles vidunderlig.. send flere bilder da. har ikke hørt fra dere fra australia så det har jeg lyst til snart. så legg ut blere bilder. Marius gikk ut av Idol igår, vi som elsker Idol. si til silje at jeg skriver til henne neste gang. klem tante og jonas og cecilie og sebastian og torgeir...

kristin sa...

hei håper du får disse meldingene altså.. så det sto 0 kommentarerselv om jeg hadde skrevet...

Benedikte sa...

Hei Julie.
Jeg savner deg. Hvor er du nå? Hva gjør du på dagene?