mandag 10. desember 2007

Farmen

Her har vi Camp Fire, vi grillet pølser og her griller vi Marshmellow.
Og så fikk vi stjerneskudd, her er jeg sammen med Jessie.
Her trimmer jeg på trimsykkelen som stod ute, Thanee stod og så på meg.
Her er alle barna, det er meg, Silje, Thanee (7), Jessie (5) og Jack (3). Vi hadde det så bra her sammen med de.
Her er i bilen, jeg har litt vondt i øra mi her. Jeg har vært litt for mye under vann og fått det man kaller svømmeøre, det er kjempevondt, mamma drypper medisin inn i øra mi.

Her får jeg lov til å ri på hesten, det var så gøy..
Og her lekte vi oss mens vi ventet på vår tur til å ri.
Her er hunden deres Casted (det betyr vaniljesaus, he he), han var så søt og så snill.
Her har vi Camp fire, det var veldig populært og veldig kjekt.


Her sitter vi alle sammen i bilen på tur for å se om vi kunne se noen kenguruer og vi så noen.
Her ligger vi og skal sove på skolerommet deres, de hadde skole hjemme for det var 3 timer til nærmeste skole og 1 time til nærmeste nabo. Så hadde de samtale med læreren sin 40 min pr dag og de møttes 1 uke en gang i året hele klassen, det er ca 16 stykker i klassen som har det sånn. Mora deres var lærer og det gikk bra.
Her koser jeg med hundene, de hadde ca 20 hunder på gården.
Her sitter vi på 4-hjulingen, det er Silje, meg, Thanee og Jack.



4 kommentarer:

Unknown sa...

oj saa mange stilige bilder...
karianne sa at dere snakker engelsk, snakker du og engelsk julie? for da er jeg imponert!

(whats your favorite ice cream?)

Julie sa...

Hei Mads ja jeg snakker engelsk.
Sevølgelig gjør jeg det.
Det er en liten stund til det kommer mer bilder fordi vi akkurat har lagt til nye bilder og de har du sett på nå.
håper du får en fin jul og alle andre dager.
hilsen julie

Anonym sa...

Til Julie håper du har det godt hilsen Vegard godt nyttår og go jul hilsen Vegard.

Anonym sa...

hva er svømmeøre? klem fra camilla:)