torsdag 13. desember 2007

Hei alle i klasse 3D.

Hei alle sammen.
Håper dere har der bra hjemme.Pappa sa at frøken hadde vært inne på mailen til pappa og skrevet at dere skulle se på bloggen min en dag. Og da tenkte jeg at jeg måtte sende en melding til dere. Her har jeg det bra, bader og koser meg, spiser is nesten hver dag.
Jeg håper dere savner meg litt iallefall.

Ønsker dere alle i 3D en rigtig God Jul og et godt nyttår ----- så kan dere skrive en hilsen til meg innimellom for det er så koselig.

Mange juleklemmer fra Julie...

1 kommentar:

ach sa...

Hei, nå sitter hele 3d og skal skrive en julehilsen til deg. Juleforestillingen vår på torsdag, gikk veldig bra. De voksne ble imponert over oss. Vi spiser ikke så mye is, men heller julekaker og åpner julekalender. Har du med deg julekalender? Vi har sol vi også, men rundt 0 grader. Julenissen var ute i friminuttet (det var en gutt i nissedrakt...) Vi har fått en stor julepresang, ballbingen er ferdig. Vi håper du får en fin jul hilsen : Vilde, benedicte v, christiane, madeleine, beathe, sander, Aleksander s, johanne, alexandra, anders, stian,tobias, erik, thomas, vegard, malin, mathias, kristine, daniel, alexander a, victoria, jarand, hanne, eirik, oskar, jens, benedikte b. og Astrid.