mandag 10. desember 2007

Great Barrier Reef

Her blir vi malet på på båten fra Great Barrier Reef, tok norskeflagget jeg.....
Var det ikke fint vel?
Og så måtte jeg ha et hjerte på kinnet.
Så fikk jeg henne til å skrive NORWAY under sånn at ikke noen skulle være i tvil.

Her er på båten, det er like før vi skal reise.
Her er jeg og mammaen min.
Ett bilde tatt i undervannsbåten, det var en båt med glassbunn.
Når vi skulle snorkle så fikk vi vårt eget munnstykke og det var gøy å leke med etterpå.


2 kommentarer:

Anonym sa...

hei julie lille venn :D endelig fikk jeg til å legge inn en kommentar! Du har jo blitt så brun og fin! Kan tenke me du kosa de. E savna de vet du,lille lule. Håper dokke har det kjempe bra. Her e snøog kjempe kalt, så tenk kor heldig du er! Veldig glad i deg, klem fra YNGLINGSØSKENBARNET DITT <3 camilla <3

Redaktøren sa...

Ja naa har du faatt sving på bloggen din Julie - igår var det minus 5 grader når jeg reiste fra Fremmerholen og når jeg kom til kontoret på Katevågen var det 6 grader PLUSS !Bilturen tok 15 minutter.
Jeg tror tempen er jevnere hos deg . Ser også at Sije har flotte bilder siden sist. Ha det bra !!